måndag 26 oktober 2009

Såld!

Idag har jag sålt bilen. Känns väl sådär kanske. Men slipper betala dyr försäkring och en massa bensin. Dessutom får jag en vit Audi av Sussies päron att åka runt i (otroligt snällt av dom!!), så jag kommer inte vara utan bil. Kommer väl försöka hämta ner den under jultiderna.
Så jag tänkte försöka hitta en soffa jag verkligen kan ha utan att få ont i ryggen och nacken som som är bekväm åt a bara helvete! Sen ska det sparas, utlandssemester nästa sommar!

Dessutom lider jag av sömnlöshet igen. 2 nätter irad jag inte kan sova.. Skitstörande, är ju trött som fan men så fort man lägger sig ner och blunder så är jag pigg som få. Skit också. Har tänkte på sömn hela dagen..

För övrigt, 2-3 veckor kvar innan min telefon kommer! BAH!

3 kommentarer:

  1. Känner igen det där med sömnlöshet- finns det något värre?
    Det var modigt att sälja bilen, måste känts tungt. Men vilka härliga människor du har omkring dig, otroligt snällt att du fick deras bil =)

    SvaraRadera
  2. Nej, tror fan inte det.. :(
    ja, det kändes väl så där lagom kul och se den åka iväg.. Men men.. =)
    Ja visst är det! iofs har dom kanske inte användning av 3 bilar :)

    Allt bra med dig annars?

    SvaraRadera