fredag 30 oktober 2009

Vilken dag.

Nu har jag äntligen klarat av mitt förarprov för C-kort! Så in i nordens underbart skönt! Blev uppläxad i stort sett från början till slutet av kontrollgubben, men han godkände mig iallafall! Så nu slipper man tänka mer på det.. En sten från hjärtat som lossnat.
Fullt upp igår annars med.. Iväg o handla lite grejor, var tex på nya Rusta o kika in stället! Vart ju riktigt bra! Betydligt finare än förra skunklokalen!
Knappt hunnit hem innan det var dags att packa väskan och åka ner till gymet för ett "box" pass med syrran. Dock får jag nog hitta en ny slagkompis då Becca tycker jag slår för hårt :(

Dessutom åker Sussie till norrland idag, och lämnar mig ensam tills nästa lördag! Buhu..

8 kommentarer:

  1. Stort grattis till kortet!
    Det enda man ser (tycker jag) är folk som söker c-kort chaufförer =)
    Så du har ett jobb i vanten snart ska du se ;)
    Själv ska jag på intervju på måndag.. håll en tumme!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! =) Ja det låter ju bra, dock så måste jag göra en teorikurs på 140 timmar för att få köra yrkestrafik :s Men sen så!
    Nämen vad kul!! Vart då någonstans? =)

    SvaraRadera
  3. Oj, 140 timmar lät inte som en fest..
    Men säg till när du är klar så ska jag passa mig för trafiken sen =P
    Det är på statoil =) Men jag är sugen på nattjobb nånstans, vill absolut inte stå i nån butik eller jobba som pers ass- been there..
    Så jag hoppas mkt på det här jobbet =)

    SvaraRadera
  4. Haha, will do that! ;)
    Statoil låter inte helt fel! Är det nattjobb som gäller där då?

    SvaraRadera
  5. Ja, om jag har tur :P
    Trevlig helg på dig!

    SvaraRadera
  6. Tack detsamma! jag håller tummarna för dig nu då! =)

    SvaraRadera
  7. Grattis!!! Förstår att det känns skönt!

    SvaraRadera
  8. Tack! Som fan med.

    SvaraRadera