söndag 22 november 2009

I´m still here!

Trött. Det är ordet som bäst beskriver mig just nu. Trötthet, är vad jag känner mest inom mig nu. Orsak? Ingen aning.

I förra veckan så har jag hjälpt syrran och hennes gubbe med deras hus lite. Ska dit i veckan nu med och slutföra det man har påbörjat!
Var för övrigt på gymmet idag med Sussie (som var där för första gången) och körde igenom mitt schema. har varit allt för längesedan jag var där. På tisdag kommer det bli dags för "box" igen! Ska bli så jäkla skönt. Få tömma ut krafterna ur kroppen ordentligt, så man kan sova riktigt skönt under natten.

Har för övrigt inte hänt så mycket, har mest suttit framför datorn med Modern Warfare 2 och lirat tillsammans med Ballis. Kul som fan är det, men jädrar vad tiden rinner iväg för en.. Tur man är arbetslös, då är tid allt man har. Men jag är inte bitter............ Nej inte alls.

Förresten, när fan ska Diablo 3 komma ut då?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar