fredag 27 november 2009

Äntligen, har jag hittat en!

En jacka som jag gillar, och som finns i min storlek!! Tog inte mer än ett par timmar denna gången..

Var inne på Jack and Jones, hittade en skitsnygg jacka, som såg ut som en vanlig tygjacka, som var fodrad på insidan. Nej, givetvis ingen renrasig vinterjacka, men fan så skön, och snygg! Men som vanligt så fanns den inte i min storlek!

Var inne på Stadium med, men där fanns det bara 3 tusen kronors jackor som väl såg helt ok ut, men inte för det priset.

Kapphal var jag med inne på en sväng, men kom snabbt ut igen.. Måste vara den tråkigaste butiken i hela Skövde..

Men till slut så hamnade jag på Team Sportia. Började inget vidare, hittade en som såg ok ut, men som vanligt fanns det bara barnstorlekar kvar.. Men till slut hittade Sussie en som jag fastnade för direkt, och som passade mig!! Blev så till mig att jag till o med köpte ett par handskar i samma veva för dryga 99 kronor :P
Med tanke på jackans pris, så måste jag ha denna i bra många år, innan det blir en ny. Kanske jag som stannat av i tiden, men fan va dyrt det är med jackor.. Fan, 1 tusan lapp för en redig jacka är dyrt.. Men ett nödvändigt ont antar jag..

3 kommentarer: