tisdag 26 januari 2010

Om jag vore en trollkarl, så skulle världen få se.

Dom är på plats. Dom har återfunnits. Dom var aldrig långt borta. Dom låg i väskan som stod i garderoben som sällan används. Dom jag talar om är, mina nya handskar så klart. Sussie hittade dom när hon skulle ha väskan, där jag hade packat in en massa kablar o tangentbord tills när vi hade LAN hos Gurra. Märkligt att dom låg där i med då..

Annars är jag ensam igen. Lämnad. Med 2 katter. Tanta é i skoga o ha lämnat mig ensam med matlagning, tvättning, bäddning, kattlådetömning, och all annan hushållning som jag måste ta tag i. Märkligt nog sitter jag ändå vid datorn och gör inget..
Lite sommar hade inte varit fel så man kunde bli på lite glatt humör.. All denna jädra snö allså.. Och mer ska det komma imorgon.. Son of a bitch..

3 kommentarer: