måndag 18 januari 2010

En ny dag på veckan.

Så var det måndag igen. Skulle ner å träna på gymet idag var tänkte, men det sket sig då jag vaknade med jädrans nackspärr igen.. Hoppas att det har släppt till morgondagen då det är Bos på tapeten!
Efter någon timmes spelande med spelet Modern Warfare 2 så fick jag då ett litet ryck iallafall och städade i lägenheten! (Wooohoo) Köket, badrummet och datarummet fick sig en omgång med dammsugaren (slängde i en ny påse och vart ett jädra sug igen) och moppade till o med! Tog klorin och vattnet var inte speciellt rent efteråt.. Passade på att göra rent soffan med.. Jädra katter som ska ha en massa päls som är överallt hela tiden..

Nu väntar jag på att den bättre hälften ska komma hem någon jävla gång så vi kan handla lite mat, för min mage är skrikande hungrig just nu.. O helt tomt i kylskåpet e det..

2 kommentarer:

  1. "..ska komma hem nån jävla gång.." haha vad rolig du är!

    SvaraRadera
  2. skyll på det jäkla pundhuvudet som var tvungen att dra allt i långbänk. inte mitt fel att folk är långsamma OCH dumma i huvet.

    ska försöka ändra på dem framöver, promise.

    SvaraRadera