tisdag 2 februari 2010

En märklig början på dagen..

Ja, vad ska man säga. Vaknade lite av att Sussie väckte mig, när hon skulle iväg till skolan (som jag bad henne om). Givetvis somnade jag om direkt när hon gick från sängen, men jag vaknade snabbt till liv när hon ringde 5 min senare och sa att hennes bil inte startade.. Crap.
På med kläderna och ut i kylan, och vi försökte med det mesta (ok, vi testade att dra igång bilen bara) men den ville inte. Och den vita Audi skulle besiktas idag (fortfarande fel på handbromsen) och gissa vad, den gick igenom, haha. Helt otroligt. Men jäkligt skönt. Jag och Ballis (ok, mest Ballis då) försökte fixa den igår kväll (med lite assistans av herr BQT) och den funkade faktiskt.
Men så jäkla typiskt att den ena bilden slutar att fungera när den andra går bra.. Och klockan har inte ens blivit 11 än..

Förresten, vad ska man göra nu, när man är vaken så här tidigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar