lördag 3 juli 2010

Förhandsvisning av Predators i Götet!

Då var det äntligen dags för filmen PREDATORS! Verkligen sett fram emot denna skönhet! Och inte blir det sämre av att jag och Ballis har köpt biljetter till förhandsvisning i Göteborg för 250 spänn!! Fast nu tänker ni säkert, 250 kr för att se en film en dag innan den släpps överallt? Mina vänner, allt är planerat! Det är nämligen så att för 250 kr får man se filmen på Bergakungen sal 2 i Göteborg, man får filmen Predator (den första med Arnold) på Blu Ray, en exklusiv t-shirt och en burndryck! kan ju inte bli bättre än så!! Eller? :)

Annars då? Har sakta men säkert börjat komma tillbaka från min underbara semestervecka i Grekland. Börjat komma in i jobbet igen, men sömnen är det lite sådär med.. Sov visserligen ganska länge idag (läs lördag) men med många avbrott.. Reklam slängdes in, vakna av konstiga drömmar (fast vad dom handlade om har jag inte det blekaste om) osv.. Hoppas på en bättre och lugnar sömn i natt!
Har dessutom börjat vänja mig vid nya tv med.. Var en klar skillnad med LCD och LED apparater.. Känns som om man tittar på dokumentärer hela tiden, hehe.. Ska försöka få till alla inställningar så ska jag nog bli nöjd! Trots att jag läst en hel del dålig kritik mot just denna tv det senaste.. Men ack den som ger upp för tidigt..

Ska sätta mig och försöka hitta en bra bärbar dator till vettigt pris till min fästmö nu med.. Vi har inte riktigt samma kriterier (haha) men det ska nog bli bra i slutändan. Jag får väl anpassa mig till henne för en gångs skull med.

Btw, jag ser fram emot att gifta mig med henne. Väldigt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar