tisdag 13 juli 2010

Jesse Stone och bekymmer.

Är lite smått irriterad just nu.. Jag vill nämligen titta på Jesse Stone filmerna!! Så jädra bra! Men givetvis finns dom inte utgivna i Sverige, och tack vare fildelningslagen kan jag inte tanka ner dom från nätet (skulle jag aaaaaldrig göra även om det gick...) Kan ha dom liggandes här någonstans, en har ingen aning om vart.. Vet inte om jag orkar gå igenom ca 150 skivor för att hitta 5 filmer..
Dessutom har jag redan sett färdigt på NCIS säsong 6.. Gick väldigt fort.. Men så jävla bra att jag inte kunde sluta att titta.. =)
Vad ska jag nu hitta på då? Ska jag kanske ta mig igenom högen med skivor och leta upp mina underbara filmer.. Ska jag kanske göra något mer.. Fysiskt, och gå ut o gå? Haha, nej, är ju för tusan för blött ute.. Nej, jag ska nog vara inne och lägga på mig ännu mera kilon. Vad ska jag hitta på då.. Vad kan man göra en kväll som denna när klockan är för mycket för att göra något vettigt, men för tidigt för att gå o lägga sig? Hmm.. Får väl kanske ringa och reta gallfeber på Sussie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar