onsdag 2 december 2009

Luftslottet som small!

Japp, nu har man då äntligen sett den sista filmen i Millennium triologin! och hur ter sig den sista filmen då? Den var faktiskt helt ok! Vissa saker var väl lite förutseende, men överlag var den bra! Tycker dock fortfarande att den första filmen är bäst!
Och som jag sa till Sus efter filmen, vilken jädra skillnad det är på filmerna.. Visst, samma huvudfigurer osv, men i övrigt så skiljer dom sig markant!

Vad händer annars då? Inte speciellt mycket faktiskt. Har börjat ta upp träningen ordentligt igen, vilket känns riktigt bra! Är fortfarande nöjd med min nya jacka! Har provat mina nya handskar för första gången idag, coh dom var riktigt sköna, och verkar hålla värmen bra. Får väl se hur det blir när tempen sjunker betydligt mer än det var igår... =)

Och för övrigt, jag och Sussie har nu varit tillsammans i 2 år. Helt galet vad tiden går.. 2 år låter väldigt länge. Men 2 julafton, 2 midsommar osv låter väldigt lite.. Märkligt det där..

Nu ska jag ta mig till sängen och sova! Är rejält trött efter dagens boxpass med Sus, samt bion. Råkade dessutom slå lite för högt på skyddet idag, så Sussie fick sig en rejäl smäll på käften.... =O

3 kommentarer:

  1. men nu har jag både rakare tänder och (snart) finare figur. all thanks to you;)

    SvaraRadera
  2. Grattis på 2-årsdagen!
    ..och vad elak du är som slår folk på käften =D

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket!
    Haha, jaaa jag vet! Måste skärpa mig, genast! :)

    SvaraRadera