fredag 4 december 2009

It´s time.

Klockan är nu, 01.23 och det är min... Jag vet inte, en jävla massa dagar som arbetslös. har fått höra att man inte ska ställa om dygnet bara för att man inte har något arbete... Yeah right. Han som sa det har nog haft arbete hela sitt liv iallafall.. Tusan ska man göra uppe kl 0700 om man inte har något jobb att gå till? Inga barn att störa sig på? Sitta o titta i köksbordet och tänka "Yes, jag har inte ställt om dygnet!", nja, skulle inte tro det..
Fast jag tänkte faktiskt gå o lägga mig idag. Är rejält trött efter dagens boxpass! Var hårdkörning idag, och det kändes gutt! Blir nog 2 vilodagar nu tills söndag, då nästa boxpass är. 4 dagar utan vila, är inte bra.
Och förövrigt, min nya jacka har redan gått sönder.. Ska ner imorgon och fråga om jag kan få en ny.. För damn, va skön den jackan är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar