måndag 14 december 2009

Left alone.. In the dark..

Japp, Sussie har dragit ifrån mig, för att åka på kryssning (och hon som verkligen hatade båtar när jag träffade henne första gången!!) med sina systrar o mamma.. Så nu sitter jag här ensam, i mitt nymålade datarum och har absolut inget att göra. Inga idéer, inga planer, ingenting. Bah.
Har förövrigt borrat 12 nya, fina, stora hål i väggen idag med. Och dolda alla med en vägghylla från ikea (som jag för övrigt fick kapa av 30 cm, haha) och det blev faktiskt riktigt jävla bra! Nu ska jag se om den tål någon vikt efter min kapning. Skruvade fast 3 högtalare under, och för dom håller den än :)
Hmm, nu har jag gjort i ordning alla rum i lägenheten ändå, och jag som sa att jag inte skulle det.. Yeah right.. Gick ju bra.. Men bra som faen har det blivit denna gång, och vi lär nog bo kvar här iallafall i 1 o ½ år till, tills Sussie är klar med studierna.. Sedan får man se vad ödet (eller regeringen) säger vart man ska hamna.. Kanske dags att prova på något nytt? Jag är fan lite sugen på Ystad.. Synd bara att dom pratar så jeffla illa där nere. Tvivlar på att alla pratar rikssvenska som i Wallander filmerna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar