onsdag 16 september 2009

Fotboll med träningsverk!

Testade att köra så kallad "Box" igår på gymet.. Bland det jobbigaste jag gjort.. Stod o slog syrran tills jag var helt död.. :) Men jäkligt roligt! Måste jag göra igen, bara att hoppas att jag kan få med syrran igen.
idag är jag dock helt slut i kroppen.. Ont överallt.. Seg.. Känns att man lever, vilket är jäkligt skönt! Är en vilodag idag tänkte jag, förutom lite korpfotboll! Brukar gå ganska bra, men får se hur det går när benen värker som dom gör nu, haha!

Ännu en hel dag som jag inte gjort något alls på.. Börjar känns lagom jobbigt nu.. Och aldrig blir det dagen till uppkörningen för C-kortet heller.. Känns som om jag kommer att ha glömt allt och vara skitnervös när väl den dagen kommer.. Dessutom kan man ju helt glömma Scan nu med.. Ska ju i stort sett lägga ner i Skara.. Kul, ännu fler att tävla om dom få jobben som finns.. Hoppas dock att farsgubben klarar sig.. Och hoppas att NK hör av sig angående Norgejobbet med.. Hade varit skönt med lite inkomst! Finns ju saker man vill köpa! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar