onsdag 30 september 2009

Golvläggning.

Idag tänkte jag fördriva tiden med att lägga golv i skrubben (ja, ni läste rätt, skrubben! Det är numera min snickarboa) då jag har lite golv kvar sedan jag la i hallen. Hehe, borde inte ta så lång tid då den kanske är 1x2 meter, men det står ju lite skräp där inne med.. Typ 2 st billy bokhyllor som är fyllda med skor och annat konstigt bös.. Dessutom står det kanske 200 dvd filmer på golvet med.. :O Men hittat en lösning där med (tror jag) som gör att jag får behålla omslagen med! hepp, dags att sätta igång!

4 kommentarer:

  1. Du har för MYCKET ledig tid!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

    SvaraRadera
  2. jag tycker det är trevligt med all din lediga tid=) det blir så mycket avancemang i vårt hem då=)

    SvaraRadera
  3. Ja visst blir det! =)

    SvaraRadera