måndag 14 september 2009

Träning och sånt..

Efter en hemvisit av min syster (Rebecca) så har jag skaffat en träningskort på Nautilus och redan hunnit med att träna 3 pass.. 2 st där man kör med lite maskiner och sedan lite löpband.. Men idag slog jag även till med en gruppträning.. Kl 8 (!!!) på morgonen! Och avslutade med 20 min på löpbandet.. Synd bara att man inte fick sova inatt pga av skrikande, tjutande och busande katter! inatt blir det till att stänga sovrumsdörren så man kanske kan få sova ut lite..

Idag har jag äntligen fått ordning på Telias jävla skitsaker! Skulle ha varit igång den 25 augusti, men icke då.. Eftersom ingen använt nätverksuttaget sedan 451 dagar (eller något liknande..) så funkade det inte riktigt som det skulle.. Tänk om supporten lyssnat på mig när jag sa att det inte funkade första gången istället för att skicka ut inte bara 1, eller 2 utan 3 (!?!?) jävla switchar (vilket man måste ha för att shiten ska funka..). Behövde bara ringa supporten kanske 8-9 gånger, svära en hel del och slå sönder min stol för att allt skulle fungera..

Nu ska jag borra lite hål i den stenhårda jädra betongväggen här hemma, flytta lampan i vardagsrummet, och sedan kan jag kanske slappna av lite..
Imorgon ska jag riva kök hos Oggela. Roligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar