onsdag 23 september 2009

Insomnia..

Klockan är vid skrivandets stund 00.02 och jag borde ligga i sängen och sova! Redan vid tio i nio frågade jag Sussie om vi inte kunde lägga oss, men inte.. Försökte sova, men gav snabbt upp.. Tycker jag borde vara bra trött efter det grymt jobbiga "box" passet idag! Kändes riktigt bra att man slog sig igenom hela passet! Har nog aldrig varit så slut.. Inte ens på fotbollsträningar :)

Nej, nu ska jag nog försöka mig på att sova lite igen.. Ska ju upp halv 8 imorgon och åka ner på en "Power" pass med syrran!

2 kommentarer:

  1. hoppas du lyckades somna ; )
    Ni är grymma på att träna... rebecca o du!!
    Jättebra!!

    SvaraRadera
  2. Nja. Faktiskt inte. Var en värdelös natt, mycket störande.
    Men jag o Becca var nere o körde power o åt frukost!

    SvaraRadera